|
Cicle de Cinema - gener - març 2007
Autor: CETR Categoría: CETR | |
 |
|
Totes les sessions inclouen projecció de les pel•lícules i comentari de les mateixes. Per qüestions d'aforament, us preguem confirmació anticipada (telèfon 93 4107707). Horari d'inici: 18, 30 h. (divendres). Entrada: 6 euros.
PROGRAMA PER AQUEST TRIMESTRE
divendres, 26 de gener 18,30 hs
|
“El Sr. Ibrahim y las flores del Corán” amb Halil Bárcena Direcció: François Dupeyron. País: Francia. Any: 2003 Durada: 95 min.
SINOPSI: Protagonitzada per Omar Shariff (Ibrahim) i Pierre Boulanger(Momo), explica la història d'un adolescent de 16 anys que únicament ha viscut amb el seu pare, amb qui té continues discussions. Les úniques amistats de Momo són les prostitutes, que acaben tractant-lo amb estima. Un dia Momo coneix al senyor Ibrahim, un vell musulmà que regeix una botiga de queviures. L'emotiva relació que s'estableix entre ambdós serà una finestra cap a la saviesa islàmica.
|
divendres, 9 de febrer 18,30 hs |
“Primavera, Verano, Otoño, Invierno... y Primavera" amb Beatriz Gómez Direcció: Kim Ki-duk. País: India. Any: 2001 Durada: 01:43:00 SINOPSI:
Nadie es inmune al poder de las estaciones ni a su ciclo anual de nacimiento, crecimiento y decaimiento. Ni siquiera los dos monjes que comparten una ermita flotante rodeada de montañas. A la vez que las estaciones se suceden, todos y cada uno de los aspectos de su vida son infundidos y vividos muy intensamente. Bajo la atenta mirada del monje anciano, uno mucho más joven experimenta la pérdida de la inocencia, con la llegada de una mujer a su particular mundo de paz y tranquilidad. La mujer despertará en el joven sentimientos hasta ahora totalmente desconocidos como el amor, los celos, la obsesión, el precio de la salvación y la sabiduría obtenida a través de la experiencia. Kim Ki-Duk, vuelve a demostrar una vez más su talento excepcional para relacionar historias emocionalmente complejas con imágenes de asombrosa belleza.
|
divendres, 23 de febrer. 18,30 hs |
“Dune” amb Jaume de Marcos Direcció: John Harrison. Repartiment: William Hurt, Alec Newman, Saskia Reeves. Any: 2000 Durada: amb motiu de la llarga durada del film, es projectarà una tria de les escenes principals de l'argument. SINOPSI :
Es tracta de l'adaptació d'una minisèrie de TV basada en la famosa novel•la de ciència ficció "Dune" de Frank Herbert (1963). En un futur llunyà, dues famílies, els Atreides i els Harkonnen, lluiten per fer-se amb el control d'una substància que permet dur a terme viatges a través de l'espai i que només es pot aconseguir en el desèrtic planeta d'Arrakis, conegut també com Dune. Paul, el fill del Duc Atreides, ha estat preparat secretament, sense saber-ho ni ell mateix, per tal de convertir-lo en Kwisatz Haderach, el messies que esperen els habitants de Dune per assolir l'alliberament
|
divendres, 9 de març. 18,30 hs |
“Sabiduría garantizada” amb Raúl García Ferrer Direcció: Doris Dörrie. País: Alemania. Any: 2000 Durada: 89 min. SINOPSI:
Gustav i Uwe, dos germans alemanys passen a les seves vides per moments complicats pels seus respectius esperits. Així doncs, decideixen fer un viatge al Japó, amb destí a un monestir Zen, a la recerca del temps i la pau que necessiten. Però en aquesta comèdia tot serà arribar al Japó i empitjorar més les coses per a aquest parell de pobres homes. Un apropament al Zen en clau de comèdia.
|
divendres, 23 de març. 18,30 hs |
“Encuentros con hombres notables“ amb Halil Bárcena Direcció: Peter Brooke. País: UK. Any: 1979. Durada: 108 min. SINOPSI :
La història de G.I. Gurdjieff un místic asiàtic que va desenvolupar, després de tota una vida d'estudis, una forma de meditació incorporant la dansa moderna.
|
|
Colabore con CETR
Trabajamos sin ánimo de lucro, contando solamente con la ayuda económica y el apoyo voluntario de nuestros colaboradores y amigos.
Considere la posibilidad de sumarse al proyecto, contribuyendo a su permanencia y desarrollo del modo que resulte más apropiado a sus posibilidades e intereses.
Toda ayuda es bienvenida y agradecemos la que pueda darnos. |
|
|
|

A LA INTEMPERIE Meditaciones
 
 |
9,00 € |
|
 |
3,00 € |
|
Marià Corbí. Barcelona, Verloc GCE, 2009. 160 p.
Una bella publicación que reúne breves meditaciones de Marià Corbí e ilustraciones del artista Pere Rius. Unas páginas que nos muestran al Corbí más íntimo, más personal, en su esfuerzo por “cruzar los umbrales y entrar en la intemperie que provocan la atención y el silencio”; allá dónde “la verdad es inhóspita pero profundamente hospitalaria; despiadada como la inmensidad pero acogedora como una amante; vacía como un abismo pero haciéndose sentir con una presencia plena y cálida”
|
Ver una selección
|
|